Kategorie: Informace

2. Magie, vlastnosti a charaktery

Levely magií, vlastností a charakterů.

Magie


28.12.2017, prosím vás o hlasování v anketě, která končí 3.1.2017:
Vrozené magie:
Počet hlasů: 13


Každý si může vybrat jednu vrozenou magii, ve které se v průběhu hry zdokonaluje. V tomto článku se dozvíte:

1. Vrozené magie a jejich charaktery
2. Zvyšování levelu magie
3. Doplňující magie
4. Bonusy vlastností
5. Vysvětlivky



1. Vrozené magie a jejich charaktery


Je tu k vybrání celkem 5 vrozených elementů a to jsou: Voda, Vzduch, Oheň, Éter, Země.

Voda


Voda je velice zvláštní a tajemný živel. Dokáže šířit napětí, může zamrznout, tvarovat se, vypařit se a především pohlcovat. Voda je všude kolem nás (a v nás), proto je to velmi silná magie, která dokáže pomoci stejně jako ničit.

PatronAquas
DoplňkyPrsten magie vody
PotravaRybí tuk a maso, meloun, okurky
BylinyNymphaes, lotos a meduňky
Roční obdobíZima a léto
Kladné magieZemě, elektřina a led
Záporné magieOheň a éter
TemperamentOdvaha, zvědavost
SmyslHmat
BarvaTmavomodrá


Levely magie:
1. Dokáže lehce rozvířit vodu na vodní hladině.
2. Umí pohybovat s vodou do stran (pouze pár kapek).
3. Umí pohybovat s vícero kapkami (menší kaluž). Svede na pár minut manipulovat s teplotou vody.
4. Dokáže vytvořit malý vodní vír (velikost cca 10 cm).
5. Dokáže s malým vodním vírem pohybovat po hladině. Svede manipulovat s teplotou vody.
6. Zvládne vytvořit větší vír (40 cm) a pohybovat s ním i mimo hladinu.
7. Umí bravurně pohybovat s vícero kalužemi zároveň a dokáže rozvířit celé jezero.
8. Svede nahromadit vodní kapky k sobě a vytvořit tak malé obrazce.
9. Dokáže s obrazci pohybovat a zvětšovat je.
10. Zvládne vyvolat déšť a excelentně pohybuje s obrazci z vody, dokáže určovat rychlost toku.



Vzduch


Element vzduchu udržuje rovnováhu mezi ohněm a vodou. Vzduch není omezován, může být kdekoliv a kdykoliv. Je také přizpůsobivý a lehký, nedokáže měnit svou podstatu jako například voda.

PatronCaeli
DoplňkyNaslouchátko
PotravaMléčné výrobky
BylinyMáta, levandule
Roční obdobíJaro, podzim, zima
Kladné magieÉter a led
Záporné magieZemě a elektřina
TemperamentElegance a klid
SmyslSluch
BarvaSvětlemodrá až tyrkysová


Levely magie:
1. Umí si pohrávat díky větru s trsy trávou.
2. Zvládne pohybovat s malými keři a větývkami a vytvoří mráček mlhy.
3. Dokáže vyvolat větrný vír (20 cm) a vytvořit menší bublinky vzduchu ve vodě.
4. Svede měnit teplotu větru. Pomocí větru dokáže při rozrušení levitovat asi 10 cm nad zemí.
5. Umí ohýbat koruny stromů a nesvévolně mění styl a trasu větru. Dokáže vyvolat mlhu.
6. Dokáže vyvolat větrný vír (40 cm) a pohybovat s ním a vytvoří bubliny ve vodě.
7. Zvládne levitovat (max. 2 metry), často při rozrušení.
8. Dokáže vyzvednout i někoho jiného do vzduchu, ale stále se jedná o levitaci (nepohybuje s ním).
9. Ohýbá celé stromy, dokáže vyvolat prudký vítr a vichřici.
10. Dokáže vyvolat menší tornádo, vylomit strom z kořenů a mrazit (lehce). Není možné to použít svévolně v boji.



Oheň


Oheň dává světlo a vytváří teplo. Tento element je nespoutaný, divoký a výbušný. Říká se, že v každém, kdo má oheň za vrozenou magii, je jiskra. Oheň byl vždy uznávaný, je v něm vidina síly a moci. Nejvhodnější čas této magie je v pravé poledne.

PatronIgnus
DoplňkyAmulet noci
PotravaČervené maso, výrazná koření (pepř, skořice atd.), čokoláda
BylinyČesnek
Roční obdobíLéto, podzim
Kladné magieVzduch, elektřina
Záporné magieVoda a led
TemperamentImpulzivnost a vášeň
SmyslZrak
BarvaČervená


Levely magie:
1. Za velkého úsilí zvládne vyvolat malé jiskry, které hned zmizí.
2. Zvládne vyvolat jiskry, které mohou něco zapálit, ale po chvíli se oheň uhasí.
3. Zvládne vytvořit malý plamínek.
4. Z již existujícího ohně dokáže přenést plamínek na jiné místo.
5. S již existujícím ohněm dokáže mírně manipulovat, rozšiřovat nebo přemísťovat.
6. Dokáže manipulovat s teplotou těla sebe i ostatních.
7. Zvládne stvořit malou sopku (cca do 1 metru). Manipulace s ohněm zvládá na dobré úrovni.
8. Manipulace s teplotou ohně.
9. Zvládne vytvořit plamen, která hřeje a pálí i na vlhkém místě.
10. Zvládne vytvořit požár za velkého soustředění i na mokrém místě a velmi dobře manipuluje s ohněm. Neúmyslně může vytvořit magma.



Éter


Jinak také Akáša, prostor nebo absolutno. Je to pátý element, který je nepředstavitelný, nehmotný a pro obyčejného člověka i neexistující. Je to energie sféry, myšlenek a vesmíru. Éter tedy nedokáže způsobit nic živelného, ale umí si pohrávat s prostorem.

PatronAether
Doplňkyxxx
PotravaVnitřnosti, zaječí maso a cukr
BylinyHeřmánek
Roční obdobíJaro, léto, podzim, zima
Kladné magieVzduch
Záporné magieVoda
TemperamentDuchaplnost a nevyzpytatelnost
SmyslPocity
BarvaŠedá


Levely magie:
1. Dotyčnému se ve snech zdají části (max. 5 sekund), které se později stanou.
2. Dotyčný se dokáže lépe vyznat ve vnitřních pocitech ostatních (strach, zloba, nervozita atp.)
3. Dotyčný slyší mrmlání a šeptání, které nedávají smysl.
4. Možnost předtuchy, například se vyhne šípu, který na něj neslyšně letí a sám si to neuvědomuje.
5. Dotyčný slyší slova, která se několikrát opakují.
6. Dotyčný slyší celá slova a útržky vět.
7. Dotyčnému se samovolně zjeví v mysli obraz blízké budoucnosti. Není to předvídatelné.
8. Dotyčný slyší myšlenky ostatních s občasnými výpadky a dokáže vložit svou myšlenku do hlavy někomu jinému.
9. Dotyčný dokáže zjistit lež, pokud se na to zaměří.
10. Pokud chce, slyší myšlenky ostatních a může jimi ovládat. Dokáže za pomocí mysli vnutit někomu jinému své pocity nebo manipulovat s jeho emocemi.



Země


Země je příroda a život. I přes svou zdánlivě mírnou energii, dokáže být tento element ničivý. Živel země tvoří z ničeho něco, proto je tolik důležitá. Dokáže se pohybovat a manipulovat s věcmi. Majitel tohoto elementu je propojený s přírodou.

PatronPatriam
DoplňkyAmulet magie Země, prsten zvířat
PotravaBrambory, dýně, obiloviny, lesní plody
BylinyTisíc mil, měsíček lékařský
Roční obdobíJaro, léto
Kladné magieVoda, telekineze
Záporné magieOheň
TemperamentDobromyslnost, činorodost
SmyslČich
BarvaZelená


Levely magie:
1. Pohyb bez pomoci větru s lístkem květiny nebo větvičkou keříku.
2. Dokáže určitou věcí o kousek pohnout, ale stojí to hodně sil.
3. Dokáže nechat vyrůst květinu a začíná se dobře orientovat v přírodě.
4. Při velkém rozrušení dokáže způsobit na pár vteřin vibrace neurčitého předmětu nebo země.
5. Zvládne nechat svévolně vyrůst trávu, květiny i plevel na jakémkoliv místě.
6. Pohybuje kořeny rostlin a dokáže z nich čerpat energii.
7. Dokáže nechat v přírodě vyrůst středně vysoký strom a různé keře i rostliny.
8. Zvládne ovládat malé živočichy pomocí své mysle a dokáže oživit mrtvou rostlinu, keř nebo strom.
9. Pomocí mysli manipuluje s půdou (sesuvy, výkopy atd.).
10. Silnými kořeny dokáže spoutat jakéhokoliv tvora a může vyvolat mírné zemětřesení.




2. Zvyšování levelu magií


1. Questy, výpravy a akce
Jeden ze způsobů, jak vylepšit level své magie nebo přidat procenta do vlastností, je účast na společných akcích. Akce jsou herní i neherní a pořádají celý rok. Není sice podmínkou, že odměna je zvýšení magie nebo vlastnosti (záleží na typu a obtížnosti akce), ale většinou to tak bývá.
Akce nepořádají pouze admini, ale i hráči. Všechno je o domluvě.

2. Trénink magie ve smečce
Pokud jste členem některé z existujících smeček, můžete si zvyšovat level magie navzájem s ostatními. Je na vás, jestli to bude přátelský souboj, lov nebo stezka odvahy – fantazii se meze nekladou.
Podmínkou je, aby každý napsal alespoň 2 příspěvky k tréninku a po skončení jeden z trénovaných napsal adminovi, který jejich trénink ohodnotí.
Pozor! Tento způsob se dá trénovat v lidské i vlčí podobě maximálně jednou za týden!

3. Posilovna
V místní lugaronské posilovně se nachází tréninková místnost, kde si můžete sami vlastnosti vylepšovat 1x za týden.

4. Koupě
Pokud jste nasbírali všechny potřebné kamínky, můžete si ve zdejším obchodě zakoupit procenta.

5. Osud
Pokud jste aktivní, osud si vás vyhledá a čas od času i něco nadělí.

3. Doplňující magie


Doplňující magie jsou získávány účastí na některých speciálních questech a výpravách nebo koupí v obchodě. Seznam doplňujících magií se stále rozšiřuje.

Elektřina

Elektřina je...

PatronElectra
Doplňkyxxx
PotravaEnergetické nápoje a tyčinky
Bylinyxxx
Roční obdobíZima
Kladné magieVoda a oheň
Záporné magieVzduch
TemperamentVýbušnost
SmyslZrak
BarvaFialová


Levely magie:
1. Neúmyslně dáte ostatním malé statické náboje více, než je obvyklé.
2. Cítíte elektřinu ve svém těle a ve vašem prostředí.
3. Se statickými náboji už manipulujete a můžete je využít kdykoli.
4. Zvládáte pracovat s elektreckými zařízeními (rozsvítit žárovku, nabít si telefon apod.)
5. Statické náboje jsou silnější, ale ne životu nebezpečné. Dokážou při velkém soustředění ochromit určitou část těla na pár vteřin pod elektrickým šokem.
6. Začínáte vnímat elektřinu a dokážete manipulovat s její sílou.
7. Při nahromadění elektřiny manipulujete s elektrickým napětím přes určité předměty.
8. Seslání malého blesku na určitý cíl.
9. Kulový blesk dokáže ochromit soupeře na 5 vteřin, určitou část těla až na 10 vteřin.
10. Seslání blesku na určitý cíl. Při rozrušení se může stát, že se povrch vašeho těla "obalí" elektrickým napětím a stává se tak pro ostatní při doteku nebezpečným.



4. Bonusy vlastností


Vrozená vlastnost

Pokud dosáhnete se svojí vrozenou magií 100%, můžete k ní získat bonusovou vrozenou vlastnost, která je charakterická k vaší postavě. Mohou se u vás tedy projevit léčivé schopnosti nebo vidění skrze zdi. Takovou vlastnost můžete trénovat a zdokonalovat se v ní i nadále a je specifická pouze pro vás. Bonusová vlastnost se nedá nikde koupit a ani se nedá darovat. O tom, že jí získáte, nebudete vědět ani vy. Přidělí vám ji admin, který uzná za vhodné, jestli si jí zasloužíte a rozhodne vlastnost přímo pro vás. Je to tedy takové překvapení, které se dozvíte až vzkazem.

Rodové vlastnosti

Každý rod má svou specifickou vlastnost, ve které každý člen rodu vyniká. Tato vlastnost by měla být při registraci nejsilnější. V profilu hráče se u rodové vlastnosti vyskytuje symbol (+), který naznačuje posílení vlastnosti (stejný symbol se u vlastnosti vyskytne ve chvíli, kdy třeba použijete nápoj pro zvýšení té výkonnosti - symbol vám ale zmizí po účinnosti lektvaru). Hráč se ve vlastnosti mnohem lépe zdokonaluje než ostatní, má tedy dvounásobně posílený trénink.

6. Vysvětlivky


Patron

Každá magie, ať už vrozená nebo doplňující, má svého specifického patrona. Seznam patronů najdete tady.

Doplňky magie

Amulety, přívěsky, šperky a ostatní magické předměty, které jsou nejsilnější s určitou magií.

Potrava a byliny

Vhodná potrava a byliny určité magie, které posilují její energii.

Roční období

Každý element má svá roční období, kdy je nejsilnější nejen v boji, ale i při tréninku.

Kladné a záporné magie

Doplňující nebo vrozené magie, které spolu jsou nebo naopak nejsou v souladu. Neznamená to, že si nemůžete zakoupit zápornou magii, ale nebudete se zdokonalovat v jejím tréninku tak dobře jako s kladnou.
Stejně to funguje i v soubojích. Pokud soupeříte proti své záporné magii, je pro vás souboj obtížnější. Naopak při spojení s někým, kdo má jako vrozenou magii vaší kladnou, zlepší se vaše šance na poražení nepřítele.

Temperament magie

Pozor na povahové vlastnosti, kterými magie disponuje! Čím silnější level a častější používání určité magie, tím má temperament větší vliv.

print Formát pro tisk